Reklama

NEWSLETTER

wpisz adres e-mail:

zapisz  wypisz  

aktualności gospodarcze artykuły szkoleniowe informacje z firm
szkolenia firmy szkoleniowe windykacja produkty finansowe targi i wystawy

W PartnerHandel.pl udostępniamy Największą Giełdę Biznes Ofert


SZTUKA WOJNY


BIBLIA HANDLOWCA

AKTUALNOŚCI
27 nowych elektromarketów Media Expert i plany konsolidacji powierzchni magazynowych

27 nowych elektromarketów i ponad 15 tys. m kw. powierzchni sprzedażowej - to bilans tegorocznej ekspansji Media Expert. Sieć jednocześnie zmodernizowała łącznie 43 placówki, unowocześniając infrastrukturę i ekspozycję produktów. Zakupy w Media Expert możemy zatem zrobić już w niemal 460 elektromarketach i 377 polskich miastach.



Media Expert od kilku już lat konsekwentnie rozwija sieć swoich elektromarketów, a realizowana strategia ekspansji przynosi rezultaty. Tylko w tym roku sieć uruchomiła sprzedaż w 27 nowych elektromarketach, a zgodnie z zapowiedziami, do końca grudnia powstanie ich jeszcze 12. Równolegle z otwarciami nowych punktów, aż 43 elektromarkety zostały poddane remontom lub modernizacji, znacząco zwiększając możliwości sprzedażowe i wygodę zakupów. Łącznie w ciągu 10 miesięcy tego roku, do dyspozycji klientów oddano powierzchnię 50 tys. m kw., na którą składa się 15,5 tys. m kw. nowych i 34,5 tys. m kw. wyremontowanych elektromarketów.

„Istotnie wzmocniliśmy naszą obecność na rynku. Dziś zakupy w Media Expert mogą zrobić mieszkańcy 377 polskich miast, zarówno tych mniejszych, jak i głównych, polskich aglomeracji, z którymi dotąd mniej kojarzono naszą sieć.”
– mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

Rzeczywiście - wśród wspomnianych 27 nowych elektromarketów, aż 10 usytuowanych jest w miastach dużych, powyżej 200 tys. mieszkańców – m.in. w Warszawie, Krakowie, Radomiu, Szczecinie, czy Gdańsku i Gdyni. W Stolicy otwarto trzy elektromarkety, a w planie na tegoroczne inauguracje sprzedaży są jeszcze dwa – w tym jeden w zyskującej na coraz większej popularności Galerii Północnej.

„Nasza obecność w dużych miastach to naturalna konsekwencja stabilnego rozwoju. Dysponujemy dziś unikalnym know-how, mamy wieloletnie doświadczenie i ambicje umacniania naszej roli na polskim rynku. Chcemy być konkurencyjni, ale umiemy również minimalizować ryzyka i rozsądnie inwestować w rozwój sieci. Dziś zarówno duże, jak i mniejszej miasta prężnie się rozwijają, stają się coraz bardziej innowacyjne, głodne współczesnych technologii. Cieszymy się bardzo, że możemy być uczestnikami tych zmian i umożliwiać mieszkańcom kilkuset polskich miast i miasteczek dostęp do nowoczesnych produktów, które ułatwiają codzienne życie, komfort i realizację pasji.”- dodaje Mystkowski.

Media Expert działa na polskim rynku od 2002 roku. Elektromarkety tej sieci oferują najnowsze produkty segmentu RTV i AGD, a także smartfony, laptopy, tablety i sprzęt fotograficzny. W wybranych elektromarketach dostępne są również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.

Media Expert
press box

OFERTY PRACY

więcej ofert pracy

bizmarket.pl :: katalog stron firmowych

-------
-------
P O L E C A M Y

domportal.com.pl

---------

OKNOBRAMA.PL

biznet24.pl

1budownictwo.pl

HANDLOWY

------->

REGULAMIN | O NAS | WSPÓŁPRACA | PARTNERZY | REKLAMA

© 2008 PartnerHandel.pl

programowanie KRONET